söndag 5 april 2009

Bara kortet som saknas

Wow, hur läcker är inte jag i min sprillans nya mc-jacka som jag fick hem idag? Tack mamma och pappa för en ruskigt trevlig julklappochfödelsedagspresent! Våren är här, hojen står i stort sett startklar, abstinensen är rätt skaplig. Enda lilla petitessen är att jag inte riktigt får köra den än, saknas en liten uppkörning bara.
Har förresten blivit helt crazy solbränd efter gårdagens och dagens sköna solsken. Tack vare min lilla lugg (som jag inte riktigt upptäckte att jag borde petat ur vägen) har jag antagligen norra europas absolut fulaste bränna. En kant som delar pannan lite snett mitt i tu, ena delen hopplöst vit och andra halvan vackert röd. Men den bjussar jag på!

Helt sjukt är iallafall att jag har sju arbetsdagar kvar innan jag är arbetsl.. Ehm.. Långledig igen. Ska ärligt talat bli skönt som bara den. Ett tag iallafall.

Inga kommentarer: