fredag 3 april 2009

Lite softish

Sov så bra inatt att när jag väl vaknade (9.18, om jag inte minns galet) var det lite för sent för att pallra mig ut till backen utan att behöva stressa. Det är första timmarna som ger någon sorts åkglädje, efter det får man nästan simma fram i snövällingen.

Har istället ägnat dagen åt att göra mest ingenting, det får man göra någon gång ibland tycker jag. Största bedriften jag lyckats med idag är nog lunchen, som bestod av spagetti och en hemmagjord pastasås med spenat, räkor och seafood. Riktigt smarrigt.
Nu ska jag trilla ner i sängen och försöka läsa klart den grymma boken jag hållit på med ett tag (Standoff av Sandra Brown) Om du kan läsa, rekommenderar jag den starkt. Kan du inte läsa (vad gör du då här..?) rekommenderar jag dig att lära dig det och sen köpa boken. Ingen aning om den finns översatt till svenska, men det kvittar väl, den skulle säkert vara sämre översatt till svenska. Gonatt!

Inga kommentarer: