torsdag 8 oktober 2009

Om att hugga i

Ett dygn i kojan brukar aldrig fel. Och det gjorde det såklart inte den här gången heller. Hade en del planer som jag tänkte utföra där och som vanligt gjorde jag inte ens hälften av dem. Det är liksom rätt skönt att göra ingenting alls när man är där. Men lite nytta hann jag ändå med och den nyttan stavas vedhuggning. Vedhuggning, vedhuggning och åter vedhuggning. Är faktiskt lite impad av att jag huggit upp all (!) den där veden på bara nån dag. Är inte du?
Passade även på att ta några fräna bilder på kvällskanten. Så här fint har vi det tvärs över dammen!
Tycker att den här bilden på månen blev riktigt, riktigt najs. Kanske mer tur än skicklighet, men ändå!
Passade även på att sträckläsa gästböckerna vi har där, med inlägg redan från 1971! Såg framför mig hur farfar (trots att jag aldrig fick chansen att träffa honom) traskade runt på isarna för många långa år sedan och hur mamma och pappa hälsade på där långt innan jag fanns på jorden. Mycket trevlig läsning.

Inga kommentarer: