lördag 16 augusti 2008

Smittad av OS-febern

Börjar med att säga att det är en riktigt trevlig dator jag införskaffat mig under veckan. Liten som en plånbok (eller nja, lite större är den, men den är skitliten!) och många praktiska och skojiga funktioner. Slänger upp en bild på den när jag orkar. Och Jocke, du skulle tycka om att ha en sån här!

Har fått en släng av OS-febern nu iallafall, gick upp onödigt tidigt igår för att se Sverige-Tyskland spela handboll och vilken match det var. Var nästan svettig när den var slut. För att inte tala om hur jag kände mig efter dubbel-semin i tennis. En nåt så fruktansvärt spännande match. Det vrål jag fick kastade ur mig när Sverige hördes till grannarna (faktiskt sant, fick höra det när jag kollade på film med dem senare på kvällen, riktigt skoj!). Kollar på tennisfinalen just nu och är nervösare än vad som är hälsosamt. Kan gå hur som helst.

Ikväll är det Ornäs som gäller, litet utflyttningspartaj hos Carro innan hon drar iväg för att plugga dans.

Inga kommentarer: