måndag 25 augusti 2008

Sprudlande motivation

Alltså, ledsen att jag inte skrivit något här på tusen år (känns det som iallafall). Hela förra veckan var en riktig slövecka, där jag inte gjort något speciellt ambitiöst alls faktiskt. Och blogg-intresset har varit ungefär lika stort som sveriges medalj-regn i Peking. Borta med vinden.

I måndags kväll (förra veckan alltså) drog jag och Helena till arlanda för att hämta hem Johan som varit på Cypern och jobbat ett tag. En riktigt rolig liten resa, även om det inte blev någon sömn på ett dygn där.

Såg nya Batman-filmen också, inte direkt inramad i det klassiska hollywood-stuket. Vågar inte skriva mer om den utan att riskera att avslöja någon kritisk detalj. Men har du inte sett den, gör det vetjag! Galet bra!

Har kollat lite på Soltorgs inskolning under veckan, som alltid är skojig att se. Trevligt att träffa en del gamla vänner.

I lördags var det litet släktparty som gällde, trevligaste kvällen på länge faktiskt, med grillning, allsång (haha, det låter ju ganska töntigt, men det var rätt skoj), pajer, husbåts-tur (även om jag inte åkte med) och framförallt en nåt så sjukt trevlig stämning. Ser fram emot nästa gång.

Nu har jag dragit igång stora städveckan här hemma, allt ska bli skinande fint. Här ska tillochmed byggas garderober. I plural, den du! Hoppas även att blogg-glädjen ska infinna sig igen, tror nog den kommer smygandes tillbaka nu när jag är påväg att få lite ordning på mitt liv igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

nu tycker jag det är lite tomt på inlägg här...