tisdag 9 september 2008

Jo, jag vet...

...att det aldrig står något nytt här. Attans rabarber... Kan inte förklara varför motivationen sviker heller och det är rätt störande. Har iallafall slut på jobb (ja, mestadels, fredag till söndag jobbar jag, men annars är det tomt i kalendern) för tillfället, så jag har åtminstone lite tid över nu.

Sen sist har det hänt lite nytt. Jag har
  • Byggt en hallgarderob (lite mer förvaringsutrymme i hallen och en maffig spegel)

  • Inventerat skitmånga prylar på Touringbutiken (15 000 olika artiklar i sortimentet, finns lite grejer att räkna...)

  • Köpt en cykel (på sportbytet i Ornäs. Lika prisvärd som den är lila. Mycket.)

  • Haft tre härligt långa dagar på posten (träningsvärken satt kvar i tre dagar)

  • Gjort avgörande målet i sista matchen på postens första innebandymatch för hösten (i övrigt hängde jag inte med speciellt mycket, men skam den som ger sig!)

  • Gett mig in i en designtävling (mer detaljer vågar jag inte ge innan tävlingen är slut om elva dagar)
Får se om det händer något mer i veckan, har några andra planer här hemma. Gonatt

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till i tävlingen, ser fram emot att höra hur det gick =)

Anonym sa...

Tack och bock för det här :) Spännande med tävlingen!...

Margit25 sa...

Hej Lycka till med din tågluffning i framtiden!