måndag 22 september 2008

Fina fisken

Fick ju upp mitt bidrag (som jag berättade om igår) efter några om och men och imorrn avgörs det vem den lycklige vinnaren är. Har inte största förhoppningarna om att vinna, men det vore ju rätt najs att kamma hem 12 500 kronor. Rätt najs!

Slänger upp en liten bild så du kan se vad jag pysslat med.

Till lunch idag panerade jag fisk, kokade potatis och rörde ihop någon sorts spenat-sås, gillar att laga egen mat istället för att köpa halvfabrikat (ja, erkänner på en gång, köper en hel del sånt oxå). Men man (jag iallafall) blir så himla nöjd när man lyckas laga till något smaskens på egen hand.

Imorgon är det dags för lite ny potatisplockning, så nu är det dags att ladda batterierna!

2 kommentarer:

Signerat Jens sa...

Antingen är du jäkligt duktig på att laga mat eller så är du en talangfull fotograf (troligen både &!). Jäkligt sugen blir jag i alla fall - trots att det är fisk!

/Jens

Anonym sa...

Maten ser ju bra ut från början. Men frågan är hur ser maten ut när man ätit upp den? På tallriken alltså. Margit.