onsdag 10 september 2008

Ett nytt litet musiktips

Tycker det är så schysst med musiker som börjar sin karriär via exempelvis Youtube. Senaste fullträffen jag träffat på är Kina Grannis, fastnade för hennes röst (precis som det inte gick att undvika att fastna för Anna i kvällens Idol-avsnitt, det var najs!) på bråkdelen av en sekund.

Kolla även in den här videon med henne, också grymt bra.

Har även fastnat lite för "Vem kan slå Filip och Fredrik?", får se om jag orkar följa det en hel säsong eller om jag tröttnar efter någon vecka.

Gött med vinst mot Ungern i fotbollskvalet ikväll!

1 kommentar:

Signerat Jens sa...

Hej Björn.

Måste bara säga att jag är svag för kvinnliga artister, men Kina är nog den bästa nya jag hört sedan Jewel för ett antal år sedan! Har du hört (tidiga) Aimee Mann? Annars tycker jag du ska lyssna på henne, börja med "I'm with stupid" lr "Whatever". Tror hon skulle passa dig