söndag 14 juni 2009

Läcker(t)...

Jamenvisst, inte nog med att vi har ett härligt, envist ihållande regn (fast det är ju rätt mysigt på sitt sätt tycker jag), när jag slängde mig i bilen i eftermiddags upptäckte jag rätt omgående att det var en sisådär två centimeter vatten på golvet på passagerarsidan. Det där ser ju inte så värst praktiskt ut, tänkte jag, och det är det ju inte heller. Men för att jämna ut det hela lite så var även taket ganskaså blött.

Ska det göras, ska det göras ordentligt.

Nu står iallafall pärlan i farsgubbens garage och torkar med dubbla kupévärmare. Sweet! Kul att jag har ett projekt att bita tag i till veckan, börjar bli rätt enformigt att bara vara arbetslös liksom.

På tal om vattenskador har jag kollat på två fantastiskt bra filmer senaste dagarna, så jag måste ju tipsa dig om dem! Igår var det Att göra en pudel som rullade på teven och hujedamig vad mysig den var. Vet inte riktigt varför. Men mysig var den!

Ikväll sågs Vänner för livet, där Adam Sandler gör en otroligt bra roll. Så nedrans bra film! Se dem. Do it!

Inga kommentarer: