måndag 20 juli 2009

Kärlek vid första.. Ehh.. Öronkastet?

Jag har upptäckt att jag kan vara en rätt lustig figur ibland. Ta till exempel det här med att man (med all rätt) kan ifrågasätta mitt val av musik när jag städar. Nu har jag ju iochförsig inte den största skivsamlingen på Industrigatan, men några bra skivor står det ändå på hyllan. Trots det så föll dagens val av någon outgrundlig anledning på Absolute Music 36 (jepp, du läste rätt... Den är förresten från 2001, så nu vet du!).

En av låtarna som det bara inte gick att låta bli att sjunga med i var den fantastiska If I used to love you med Daniel Lemma och snäll som jag är så tänkte jag dela med mig av den till dig, fast jag skiter i det för skicklig som jag är lyckades jag youtuba fram den minst lika sköna Lie and tell me you're happy med samma grymma artist, så du får digga den istället!

Inga kommentarer: