onsdag 8 juli 2009

Taktiskt Björn. Taktiskt.

Det är ju så, att när man jobbar och sliter som ett djur på Falu Plast är det rätt bra att vara pigg och utvilad. Skulle jag tro, har inte riktigt testat det faktiskt. Istället kollar jag på So you think you can dance (fanns inget längre namn ledigt?) nätterna långa. Och herreguu vad de kan dansa, har nästan ont i hakan som jag tappade tusen gånger under gårdagens avsnitt. Bara lite avis.

Och en liten konsekvens av detta tevetittarelände är ju att det bara blir fem-sex timmars sömn varje natt innan det är dags att skrämma liv i tuppen. Smart. Tur att man kan flumma tretimmarsvarianten av 2o frågor. Yehs, inget för den med svagt hjärta kan jag lova, jag och Johan lyckades beta av tre ord på sju timmar.

Nu är det verkligen dags att sova, så jag lägger mig och tittar på So you think you can dance. Smart ass-Björn!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett tips ang "So you think You can dance": Testa Aerobics eller danspassen på Friskis i Borlänge. Svårt men grymt kul efter några gånger.

Margit25 sa...

Go björn du är en bra kille som kollar på So You Think You can Dance with Cat Deeley. Go boy! Fortsätt. Jag lovar det kommer bli riktigt bra och kolla webbsajten. Var jobbar din mamma? Falu Plast?