söndag 5 oktober 2008

Fäärdig...

...var jag en liten stund igår kväll, med allt städande och stökande! Det var skinande rent, allt var på sin plats, golvet var lika skinande som när det var nylagt. Inte ett dammkorn vågade ta sig in.

Men så imorse när jag vaknade var jag ju såklart tvungen att dra igång något nytt projekt, så nu står det en stor, fin garderob här i min lilla fina lägenhet.

Och golvet är skitigt. Och det ligger grejer överallt.

Men det är ju positivt på sitt sätt, för då har jag något att göra imorgon. Det som är bra är att det är organiserad oreda, så det kommer gå relativt (ett bra ord att använda, eftersom det tar bort all eventuell prestationsångest) fort att få det skinande vackert igen. Bilder kommer, var lugn!

Flum-inlägg halv två på natten, är nog lite för trött för att vara vaken egentligen, så nu ska jag gå och lägga mig i min säng. Som jag bytt ben på idag. För annars hade inte garderoben fått plats, du förstår nog när bilderna kommer upp. Compact living, jo kan jag lova! Gonatt.

Inga kommentarer: