torsdag 13 augusti 2009

Det där var seriöst galet najs!

Ghaaaa! Den där tävlingen var verkligen nåt så sjukt rolig!

Svettigt? Javisst!
Drygt?
Bara förnamnet!
Träningsvärk imorrn? Kassaskåpssäkert!

Med andra ord alldeles, alldeles underbart!

Så här hurtig ser jag ut när jag nästan är färdig med mitt förstaste första triathlon genom tiderna! Kan lova dig att det dunkade en aning i benen där efter en simning som dödade allt vad ork heter och en cykeltur som på nåt sätt gick hejdundrans fort!
Och här har vi fyra glada triathleter (så sjuukt coolt att kunna kalla sig det!) som nyss gått i mål! Hejja oss!
Trots att mina ben redan gormar på mig att de är slutkörda har jag redan börjat planera in nästa race. Allt kan ju inte stå riktigt rätt till under hårfästet på mig, men det är nog tur det!

Inga kommentarer: