onsdag 12 augusti 2009

Vilken vecka!

Hade det really najs på Frizon förra veckan, även om sömnen kanske inte riktigt blev som den borde. Vaktandet innebar ett visst skiftarbete så det blev någon sömntimme här och någon där, men det fungerade oförskämt bra faktiskt. Lyckades tillochmed hålla huvvet åt rätt håll med bara två timmars sömn på ettochetthalvt dygn några dagar in på festivalen, inte illa va? Förutom allt härligt jobb hann jag även med en del annat, som en galet bra konsert med Maia Hirasawa till exempel. Se så bra det var!
Är det några som kan det där med improvisationsteater så är det minsann Farbror Tobias. Den teatergruppen lockar fram lika många skrattårar som ett gäng Monty Pythonare!
Och är det nån som vet hur man får publiken att bränna kalorier så är det Samuel Ljungblahd. Den konserten svängde mer än en liten eka i en storm på havet! Att Så-ska-det-låta-Putte öste på vid ett av alla pianon gjorde ju knappast saken sämre!
Men det bästaste bästa av allt var ändå utan tvekan vännerna i vaktgänget, både de som jag träffade förra året och de härliga nya jag träffade i år!

1 kommentar:

Jessica sa...

Liiite surt att jag missade både Samuel och Maia! =( Jag hörde lite grann av någon låt sådär, men å andra sidan var jag i gott sällskap just då.. men iaf! Det grämer mig ska jag säga!