torsdag 6 augusti 2009

Inte helt isolerad från omvärlden ändå!

Förstå lyckan jag känner när jag upptäcker att det finns wi-fi här inne på festivalområdet. Ännu bättre är ju att jag råkade ta med min pyttelilla minidator så jag tillochmed kan använda detta fantastiska internet! Änsålänge är det rättså trevligt här tycker jag, trots den tropiska hettan som gör att man sover relativt obra. Natten som var jobbade jag mellan 23.45 och 04.15 (kanske också bidrar till den obra sömnen, man vet aldrig!), ett ganska skojjigt pass även om sista timmen var lite onödigt seg (kan ju bero på att jag bara lyckades sova tre timmar hemma natten innan jag åkte hit. Kanske). Natten som kommer nu ska det jobbas från 03.45 till 09.15. Får förhoppningsvis bli några utspridda sömntimmar innan dess så jag har någon ork att jaga iväg alla plankare.

Planen för resten av dagen, om jag nu orkar, är att möjligen ta en liten joggingtur (har iochförsig redan gått 11 500 steg idag, men träning kan man väl aldrig få för mycket av, eller..?) och senare ikväll digga Maia Hirasawa (det blir sweet!)!

Inga kommentarer: