torsdag 19 juni 2008

Dagens lista

(något nischad åt jobb-hållet)
  • kortaste
    fem-sex timmars sömn inför en rätt lång dag, taktiskt njäh, värt det jäh.

  • längsta
    tolv timmars arbetsdag med en halvtimmes rast, nästan ett viking-pass. Men det går fint roliga dagar som denna.

  • lirare
    det stackars svinet som ringde och skällde ut mig för att han beställt fel grejer, bad mig dra åt helvete, slängde lur i öra. Snacka om att sikta fel. Tror att bäst-före-datumet på den föråldrade neandertalaren passerat.

  • kyligaste
    att jag lyckas hålla mig så sjukt lugn när svin ringer och skriker sig hesa för att försöka knäcka mig. Lycka till säger Björn.

  • skönaste
    att vi gör det finare och bättre i butiken och att det är ett par dagars ledighet nu. Jobbar först på söndag igen! Får heller inte glömma att det bara är en vecka kvar till Peace & Love!

Inga kommentarer: