söndag 1 juni 2008

Sommaren gör mig glad

Ännu en härlig, ledig dag har jag haft idag. Blev en liten tur på kupolen där jag åt lunch med Lina och hennes trevlige kompis, vad-han-nu-hette. Efter det hastade jag runt och köpte lite studentpresenter och lite mat för att sedan skynda tillbaka för att se den mycket spännande (läs ironiskt) fotbollslandskampen. Känns verkligen lovande inför EM (inte mindre ironisk här). Efter den höjdaren såg jag handbollskvalet. Inte heller den matchen kommer gå till historien som en av Sveriges bästa genom tiderna.

Har även "översatt" resedagboken till svenska, nu är å, ä och ö med i texterna, så de är lite mer lättlästa nu. De utlovade bilderna har jag däremot inte hunnit (läs orkat) med, men vilket år som helst, jag lovar!

Råkade spela in en till låt nu på kvällen, efter ett önskemål av Stina, även det får du lyssna på om du vill. Låten heter Mad World och framförs av Gary Jules. Tröttnar du på mitt klingande kan du se originalet här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har bytt gardiner :D