tisdag 19 maj 2009

Om att blogga och så

Har ju blivit lite segt här senaste tiden (no shit?), men det beror egentligen inte på nån motivationstorka. Det är liksom mer det att det inte händer någonting nytt i mitt spännande liv att berätta om just för tillfället. För att sammanfatta det hela kan jag säga att det i stort sett handlar om att äta, sova, träna och ladda inför de kommande fystesten.

Men för den nyfikne (och dig som inte orkar surfa till nån annan sida) kan jag berätta att jag sedan andra maj (18 dagar sedan) kört 22 träningspass (löpning, fys och promenader). Har för tillfället tränat i exakt 1000 minuter och snittiden på ett träningspass är ca 44½ minut. Under den här tiden har jag promenerat och sprungit sammanlagt 97,8 kilometer och snabbaste tvåkilometerstiden ligger just nu på 8 minuter och 14 sekunder. Tur att jag har min grymma träningsdagbok som håller koll på mig.

I slutet av veckan händer det faktiskt lite annat än det vanliga. Smiter nämligen söderut till farmor för att hälsa på några dagar. Blir en trevlig omväxling!

Inga kommentarer: