onsdag 20 maj 2009

Äta bör man...

Kom idag på att hjärnaktiviteten inte var sådär alldeles på topp när jag matshoppade i måndags. Bunkrade som vanligt upp med massor av bröd och mjölk och sånt utan minsta lilla tanke på att jag skulle dra till Skövde några dagar senare.

Tur att jag tränar och äter som den tok jag är, annars hade det nog behövts slängas en del föda. Sen igår har jag lyckats trycka i mig ett halvt paket bröd och bara idag har jag druckit närmare enochenhalv liter mjölk (inga större problem, det är ju så sjukt gott!).

Kul är att träningen redan ger sköna resultat. Inte bara det att löpningen går finemangers, spegelbilden trevligare än för en månad sedan och på bara de senaste tio dagarna har jag gått upp 1,4 kilo! Me like!

1 kommentar:

malin sjans sa...

Haha du var mig en jävel på att äta:D Keep going!