söndag 20 juli 2008

Lediga dagen

Lista över saker jag kan göra när jag är ledig
  • Gå upp i tid för att ha en lång, nyttig dag
  • Städa
  • Träna
  • Organisera i hyllor och skåp
  • Bygga garderob
  • Stordiska
  • Storhandla
  • Laga seriös mat när jag äntligen har tid till det
Lista över saker jag gjort idag när jag varit ledig
  • Sovit till ett
  • Ätit varma mackor som brunch vid två-tiden
  • Diskat det som var lättdiskat
  • Vattnat mammas blommor
  • Handlat typ sju matvaror
  • Lagat nudlar med hackad grillkorv och färdig sweet chilisås med lite grönsaker i
  • Tittat på tv

Attans rabarber vad svårt det är att motivera sig till att göra något vettigt när man äntligen har lite tid över. Men å andra sidan är det rätt behövligt att inte göra något alls för omväxlings skull, har räknat ut att jag har lite energi att ta igen. Men bara lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha. skönt att höra att man inte är ensam... :P