söndag 6 juli 2008

Ambitiös helg

Den här helgen har jag varit så upptagen med att inte göra något att jag faktiskt inte hunnit skriva något vettigt här. Igår hann jag med att både diska, laga korv med bröd, se Göta Kanal och spela lite Wii (alltså, wii-boxning ger världens träningsvärk i armarna. Ghaa!). Och idag har jag spenderat flera timmar med att fixa ner Aspeboda Network, så farsgubben ska ha något att lyssna på under Österrikesemestern. Lyssna förresten in avsnitten här om du är ett stort fan av något udda humor. Plus att vi var hem till morsan för att fira henne (hon fyller egentligen nästa helg, men bröderna mina är på semester då, så det blev dubbel-firande i år. Gör ingenting alls, dubbelt så mycket god mat och dubbelt så mycket tårta)

Måste bara säga att Coldplay´s nya album är så galet bra. Ladda ner (på laglig väg såklart, jag uppmanar självklart inte till pirat-nedladdningar), köp albumet eller spana in dem på Youtube. Tokbra!

Coldplay - Viva La Vida

1 kommentar:

Anonym sa...

Albumet är galet bra!! Och vem ska på Coldplay i september? JAAG! :)