onsdag 30 juli 2008

Låg batterinivå

Isch. Idag är en grinig dag. Eller var en grinig dag, So You Think You Can Dance har fått mig på lite bättre humör, att se folk som kan dansa ordentligt gör mig glad på något sätt.

Iallafall, grinigheten. Den beror nog mest på att jag fullständigt arbetat slut på mina energireserver, finns liksom inte mer att ta av för tillfället. Sen har en viss person gjort mig ordentligt besviken idag, visat sig att inget riktigt spelar någon roll om det inte handlar om henne. Så oerhört tråkigt att slita över sin förmåga för något när någon annan mest slappar vid sidan om. Ghaa. Any who, ska ramla ner i sängen nu och försöka stänga av teven så jag kan sova lite. Två dagar kvar till ledighet, två dagar kvar till ny energipåfyllning. Två dagar kvar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hörru, har du semester nästa vecka? =) Hör av dig, för jag blir också hemma!

Anonym sa...

Jag såg dig hemma hos tobbe men du verkade inte känna igen mig, eller så såg du mig inte. :P Men du försvann så jag sa aldrig hej. Ursäkta mig..

Anonym sa...

Ojdå, det lät ju inte så bra..Glömm inte att andas, hoppas de löser sej med tjejen!