torsdag 10 juli 2008

Spontana avbrott och arbetsnarkomani

Råkade bli en liten spontan tripp till Dalhalla igår kväll med Helena, där vi såg Rhapsody in Rock. Riktigt schyssta musikstycken, sångare och sångerskor, dansnummer och humor. Ett rätt skönt avbrott från min för tillfället annars ganska arbetsfyllda vardag. En toppenkväll helt enkelt!

Nackdelen var ju att det blev ungefär sex timmars sömn inför dagens arbetspass, 8-21. Inte någon jätte-bright plan direkt. Men jag överlevde den här dagen med. Redan uppe i över 40 timmar den här veckan och har två dagar kvar innan jag är ledig, arbetsnarkomani mån tro? Men snart är det augusti och mer än en dags sammanhängande ledighet. Det blir najs. Riktigt najs. Men du, lite otaktiskt av mig att snacka skit här när jag desperat behöver sova, vi hörs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en skojig kväll björnis! Såna där spontana äventyr är aldrig fel. Det var nice!!