lördag 7 februari 2009

De e bar' å åk!

Så här mystiskt läcker ser jag ut när jag åker lift uppför Romme Alpin. Snön sved lite elakt i ansiktet första timmarna, men den gav med sig efter ett tag och då var det ju bara att fara iväg ner för backarna som skjuten ur en kanon. Och jag kan lova att det var skoj att åka igen, var ju sisådär ett år sen sist. Och jag ramlade inte en endaste enda gång heller. Duktigpoäng till mig.

Som om inte det vore nog blev det dessutom några trevliga åk med Lina vid lunch. Liite roligare än att åka själv! Imorron är det måndag igen för min del, eftersom nästa arbetsvecka drar igång. Långa knappen here I come!

Sen fundrar jag ju lite över varför inte svenska folket röstar vidare Caroline af Ugglas direkt till finalen i melodifestivalen. Hon var ju liksom bäst. Men det är ju inte direkt första gången vi röstat åt skogen fel, inte sista heller. Så gonatt på rej!

Inga kommentarer: