onsdag 4 mars 2009

En skidbra dag!

Har haft en alldeles, alldeles underbar dag i Romme, trots att temperaturen låg strax över nollan redan imorse. Det var inte speciellt många själar som tagit sig ut till backen, så köer var inte att tänka på och pisterna var tiptop hela dagen. Jag tränade lite extra på att åka med skidorna tätt ihop och köra med korta, snabba skär istället för det långa, utdragna. Och det kändes tokbra! Även coola hoppen i hoppbacken gick bra, lyckades inte ramla en endaste enda gång på hela dagen faktiskt!
På kvällningen har det bowlats med liftvaktsgänget. Och det gick nåt så fruktansvärt dåligt för min del! Förutom tredje omgången, när jag lyckades krypa över 100-sträcket och ta 110 poäng i en serie. Se så lycklig jag var!
Hela dagen har varit grymt trevlig, inte ens pjäxorna gjorde ont. Hur coolt är inte det liksom?

1 kommentar:

Margit25 sa...

Sist Jag spelade bowling fick jag 950 poäng på 3 serier. Jag skulle fått bättre om jag koncentrerat mig bättre. Men det gick bra. 950 av 1000 poäng jag skulle ha satsat på 1000. Men i alla fall man tager det man haver. Jag rekommenderar att kolla på biofilmen Marlon & Me.