måndag 16 mars 2009

Liten lista över måndagsaktiviteter

Har varit rättså duktig idag om jag får säga det själv. Självklart hade jag kunnat vara ännu mer aktiv, men jag har ändå hunnit med att
  • diska (ett nödvändigt ont som man liksom aldrig kommer ifrån)

  • se senaste Bond-filmen (Quantum of Solace, riktigt bra tyckte jag!)

  • baka (samma smarriga stekpannebröd som alltid, slår aldrig fel)

  • matshoppa (ingen längre lista, typ mjölk och bröd. Sen råkade jag spontanköpa biskvier också, smaskens!)
Har fyra utspridda arbetsdagar kvar i Romme, så det blir en hel del mer ledighet framöver. Kan låta bli att kalla mig arbetssökande i några veckor till, men nog får jag erkänna att det redan känns ganska segt. Imorgon ska jag iallafall njuta lite extra av att hjälpa alla söta små barn, så jag fyller på glädjereserverna till toppen!

Inga kommentarer: