tisdag 17 mars 2009

Recept för succé

Skulle kunna berätta
att efter jobbet idag (som självklart var underbart kul! Fick till exempel en kram av en liten gullig tjej som tackförhjälpen. Lika underbart varenda gång) hängde jag och de andra liftvakterna som stått i knatteliften med skidskolegänget på en galet trevlig umgängeskväll. Först var det en minst sagt svettig lasergame-turnering som gällde. Killarna mot tjejerna såklart. Var faktiskt tredje bäst första omgången, inte illa, inte illa alls! Och killarna råkade ju vinna rätt överlägset, bara så du vet!

Efter en snabbuppfräschningsvända här hemma käkades det massor med amazing food på Coco Thai. Rätt fränt hur mycket man kan trycka i sig utan att spricka, blir lika förvånad varje gång! Grymt najs hela kvällen lång verkligen!

Eller så kan jag ju helt enkelt säga att
lasergame + mat = succé!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tar mig friheten att ta ut lite cred för den fantastiska uträkningen här ..men jag ger inga autografer. ;P

Margit25 sa...

Jag kan säga att i fredags när jag hade gått 5,8 km och spelat badminton så var jag helt slut. Men det kändes inte förrän på söndagen då jag i stort inte orkade göra någonting. Trist! Så när jag på söndagen skulle gå ut då fick jag ozon förgiftning i ögonen. Humlan.