fredag 13 mars 2009

Very good, gummisnodd

Faktiskt, så var det riktigt skojjigt att flyga nedför backarna med Anja Pärson-stajl, typ! Sydhanget var som vanligt backen som fick det att pirra lite extra i magen, den slår alla andra backar med hästlängder.

Även Malin föll pladask för den backen. Eller ja, föll kan jag ju inte påstå, ingen av oss ramlade ju en enda gång på hela dagen. Men hon fastnade verkligen för den. Fast fastnade stämmer ju inte heller, vi gled ju på som bara den hela tiden. Äsch, du fattar, hon diggelidiggade den helt enkelt, så det blev många åk i den pisten. Sjuukt härlig skidåkning all day long!

Efter att vi skidat färdigt hälsade vi på i informationen (En liftvakt skvallrade om att de hade sökt mig) där det låg en chokladkaka och väntade på mig. Javisst, söta lilla Alexandra hade varit in och lämnat den som en tack-för-att-du-är-snäll-Björn-gåva typ. Blev varm ända in till hjärtat. Hur skönt är det inte att få bekräftelse på att man är betydelsefull liksom?

Såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär skönt, minst!

Eftersom nästan hela dagen har vart så störtskön skriver jag det här i lite mindre bokstäver, så du inte tror att jag är värsta grin-pellen. Men jag måste bara skriva av mig ett ghaaaaaaa över att Leksand torskade mot Södertälje med 2-3. Det gjorde mig lite lätt förargad. Men det är bara att bryta ihop och gå vidare...

Inga kommentarer: