måndag 9 mars 2009

Mmmacka!

Av någon skojjig, outgrundlig anledning släpade jag mitt ass till Friskis&Svettis på sena eftermiddagen och pinade mig igenom ett hyfsat svettigt jympapass där. Pinade och pinade kan jag inte påstå, flinade passar bättre. Får helt enkelt erkänna att jag är fullständigt såld på den träningsformen. Fattar bara inte varför jag inte varit där på en evighet.

Blev ju som så att jag råkade köpa två rostbrödslimpor när jag matshoppade idag (svårt att motstå extraerbjudanden) så nu blir det mackätarmaraton framöver. Och finns det något bättre att göra av rostbröd än smarriga varma mackor? I don't think so. Eller ja, fattigare riddare är iochförsig inte så dumt det heller när jag tänker efter, men ikväll fick det iallafall bli varma mackor med griljerade kycklingskivor, salami, ost och oregano. Gaalet gott!

Inga kommentarer: