lördag 24 januari 2009

Gammal gubbe strax!

Fantastiskt va gött man mår av frisk luft. Sov som en stock hela natten som var och jag kan inte tänka mig att jag kommer göra annat än att sova som en prins inatt heller, efter dagens pass. Stod själv hela dagen i ankarliften på framsidan (sällsynt intressant, ellerhur?) och det gick som en dans (fastän det bara var andra arbetsdagen). Kan lova att jag är lite smått mör i överkroppen efter de här dagarna, tar en hel del på armarna att dra ut en triljon liftar åt människor. Ja, typ så många.

Får se om jag orkar lyfta tandborsten strax, eller om det blir en utmaning.

Javisst, imorgon råkar jag fylla tjugoett. Kära hjärtanes vad gammal man börjar bli, är ju en tredjedel till pensionen nästan. Födelsedagen kommer faktiskt spenderas på MC-mässan i Stockholm, ska bli really najs! Hoppas bara jag inte är stel som en pinne då bara, fast det kommer jag vara. Garanterat.

Inga kommentarer: