tisdag 27 januari 2009

Om att barn är söta

Barnbacken idag, barn är verkligen nåt så sjukt söta! Svårt att inte bli lite stolt när man hjälper dem lära sig liftåka. Roligaste dagen hittills (bara jobbat tre dar, men ändå), mycket skojigare respons från de små liven än äldre människor.

Blev precis klar med en massa portioner (eller mja, fyra vart det) korv stroganoff (gör lika ont att skriva isär det nu som förra gången) så jag har något att äta på jobbet imorrn.

Hinner inte med mycket till liv när jag jobbar åtta av nio dagar och är där en sisådär nio-tio timmar om dagen, så du får ha lite överseende med mina hejdlöst dåliga blogginlägg framöver. Är nog lika bra att du slutar läsa den helt tror jag. Eller förresten, säg upp ditt internetabbonemang för säkerhets skull, enda sättet att vara säker på att slippa min eländiga blogg. Och flytta utomlands. Eller till en annan planet. Om ens det funkar.

Mjae, är inte så seriös (no shit, sherlock?).

Förlåt, är väldigt opigg den här minuten. Sov gott - grankott

..e

Inga kommentarer: