fredag 9 januari 2009

Mario Kart is the shit

Skön dag idag. Uppe i hyfsad tid för en gångs skull (har blivit pinsamt dålig på att ta mig upp på dagarna). Diskat massor av disk (duktig på att samla på mig, jag vet mamma, borde skaffa en sån där spray så går det lättare!). Storstädat hela, stora lägenheten.

Senare kom Carro och Fredrik över på en trevlig pizza- och wiikväll. Let's do it snart igen!

Är du hojintresserad tycker jag du ska följa Annie Seels Dakarrally på Swedenchallenge.com. En riktigt trevlig tjej, med en otrolig kämpaglöd!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig till fullo. Mario kart is the shit så det svämmar över. Helt klart ett spel ja lätt skulle kunna köpa om jag såg ett. Ja, så får det nog fan bli. Moahaha. Sköt om dig björn, din blogg är bra, keep on! kram

Björn Granholm sa...

Vi får väl ta en match någon dag då! Fast jag har svårt att bestämma mig för vilket som är roligast, Mario Kart eller dansmattorna. Ett rätt angenämt problem =) Kram på dig!