tisdag 6 januari 2009

Vad är det som går och går..?

Jisses, idag blev det sovmorgon vågar jag lova. När jag väl lyckats ta mig upp ur sängen var klockan ungefär halv två. Slängde i mig lite föda och körde sedan Blå faran till Falun där jag traskade ett varv runt Tisken med Carro (som behövde komma ifrån plugghysterin en liten stund).

Eftersom jag gjorde av med lite kalorier på promenaden kändes det som en bra idé att äta en pizza nu på kvällen för att kompensera lite (nej, så var det ju inte riktigt, men pizzan var sjukt god).

Nu är det Drömkåken som gäller. Snacka om skön film! Blogginlägget om sexhandeln får vänta en dag till.

Spana in (eller ja, lyssna på) den här låten, Kent - På drift?. Kent som har gjort musiken till Friends reklam som går på tv just nu, en riktigt bra reklam som jag fastnat för på något sätt. Reklammusiken är en specialversion av På drift?.

Inga kommentarer: