söndag 4 januari 2009

Om att vara slö

Fantastiskt hur lätt det är att slöa till med vissa saker tycker jag... Som det här med bloggen till exempel. Är i Sälen några dagar utan internet och vips är det kört. Nu har jag visserligen hållt mig rättså sysselsatt med allt möjligt, så jag har bara lite dåligt samvete.

Efter lite hjälp av en vänlig främling med startkablar kom jag hem till Borlänge i tisdags kväll (jag vet, pinsamt att jag inte skrivit något sedan jag kommit hem). På nyårsaftonen blev det finlunch med familj och några vänner (hur trevligt som helst) på dan och senare på kvällen var det tacos, charader och twister (jepp, jag vann varenda gång då med!) med ett gång härliga kompisar. En kväll som sent kommer glömmas!

Nu i helgen är jag faktiskt i metropolen Ulfshyttan på ett litet cuf-läger. Här har det tränats lite retorik, badats lite badtunna och gjorts en hel del annat skoj också.

Kom på att jag har internet i mobilen så jag kände plötsligt att det var dags för ett nytt inlägg här. Men nu ska rullgardinen dras ner och smstummen ska få välförtjänt vila.

Och justja, gott nytt 2009!

Inga kommentarer: