söndag 25 januari 2009

Grattis mig!

Ja, jag säger då det. Tjugoett år. Hujedamig!

Är inte piggast i Europa just nu vågar jag påstå, några nötter i någon av lägenheterna under (tror jag) tyckte att vild efterfest mellan tre och kvart i sex is the shit. Hög musik, smällande i dörrar och skrik som om världen var påväg att gå under.

R-E-S-P-E-C-T, stavas mitt förslag till dessa people. Eller kanske är det min tur att dra på stereon så att väggarna skakar nu. Det vore något det! Ack ack, börjar bli bitter på gamla dar, men det går nog över när frukostmackans energi börjar verka!

Apropå den där stelheten som jag nämnde igår kväll kan jag skvallra om att vaderna värker som om jag har sprungit ett marathonlopp och jag skulle antagligen inte orka öppna en läskburk med mina trötta armar. Ja, nästan iallafall.

Nu blir det El Stockholmo!

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS! =)

Anonym sa...

Grattis! =)

Björn Granholm sa...

Tack ska ni ha snällisar =)