måndag 19 maj 2008

Resedagbok, Thailand-resa (6) The end

Suvarnabhumi Airport, Bangkok, Thailand
Ja, så går det när man har roligt, fort försvinner tiden iväg. Känns som det var igår jag landade här på flygplatsen, men tydligen är det redan dags att säga hejdå Thailand. Senaste dagarna har (precis som alla andra) varit helt galet bra. Sol, bad, marknader, god mat, härliga människor (känns som jag tjatar om samma sak, men det är för att det är så sant).

Kramade Emma hejdå efter lunch idag, för att sedan åka taxi till flygplatsen. Det var en åktur jag inte kommer minnas med största glädje kan jag lova. Långa bilköer, en (iochforsig snäll) taxichaffis som inte pratade engelska och en hel del toalettbesök. Men jag kom hit till sist iallafall!

Ser fram emot ett dygns flyg- och tågresor nu innan jag är hemma igen. Då kommer nog en lite mer sammanhängande rapport (med prickar över vissa bokstäver!) och självklart en del bilder. Men nu har jag fått nog av det här värdelösa tangentbordet och ska spana in alla butiker här istället! Ajöken!

[Editering i efterhand: Lite svenska bokstäver gör det lite enklare att se vad jag skrivit]
Lokal tid: 21:46

2 kommentarer:

Joachim Elsander sa...

Tack för dina rapporter!

Margit25 sa...

Välkommen till Jakobs Kapell för en grillkväll med avslutning kl:19.00 jag kan säga dig att du har haft tur när du var borta. För då var det 0 grader i sverige nu är det 10 grader varmt. Margit.