söndag 4 maj 2008

Spontansemester på gång

Så där kan det se ut när man har hittat ett bra ändamål för sin nyinköpta backpackerryggsäck, som idag när jag köpt ett par rätt spontana flygbiljetter till och från Bangkok (Thailand) om en vecka. Rätt najs. Tack Victor (glömmer alltid om det är med c eller k du stavar) för att jag fick byta bort lördagen!

Flyger alltså på lördag (den 10:e) och är borta till tisdagen (20:e). Med andra ord slipper du läsa nytt pladder varje dag under den tiden. Phu, tänker du, men sitt inte alltför säkert, jag ska försöka rapportera lite och lägga upp några bilder under resans gång.

Har redan skrivit en hyfsad packlista (tror jag), ska bara se till att få plats med allt i ryggsäcken. Första två dygnen kommer jag vara själv (ja, alltså det finns ju fler människor där men du fattar tanken) och den 13e kommer Emma, en kompis som backpackat lite här och där sen december, till Bangkok. Funderar på att boka boende för första natten i alla fall, i övrigt tänker jag ta dagarna lite som de kommer, lite mer spännande på det viset. Berättar mer när jag vet mer.

Inga kommentarer: