torsdag 25 december 2008

Lite stök och lite bök

Yes box, disken är ren och fin, golvet börjar bli ganskaså tomt och jag har börjat fundilera över vad som ska ner i min snygga backpackerryggsäck. Javisst, vet ju inte hur länge jag blir i Sälen innan jag kommer hem nästa gång (antagligen någon vecka, men måste ju vara förberedd på längre). Har faktiskt inte ens börjat bli nervös över att jag provjobbar i Sälen om trettiosex timmar. Ett par cool-poäng till mig där.

På vägen upp dit imorrn ska jag kika på en potentiell bil till mig, är ju i ett skapligt behov av ett vehicle (som vi säger i Amerikat) för att kunna ta mig dit och hem och runt omkring och upp och ner och ja. Den som tror att jag är lite spontan har ju ganska rätt.

Nu ska jag stöka vidare och sen ska jag sova riktigt gott!

Inga kommentarer: