lördag 13 december 2008

Sport is the shit

Oj, vilken härlig Idol-final det var (nu såg jag den ju först idag, men den var lika bra för det)! För min del var både Kevin och Alice lika värdiga vinnare, så det spelade egentligen ingen roll vem som vann.

Käket igår var really really najs, men attans rabarber vad mätt man blir av en trerätters! Men värt det! Alla där avrådde mig starkt från att köra till Avesta, men det brydde ju inte jag mig om. Och tur var väl det, för det gick alldels för enkelt att köra (extra enkelt med esp och abs och så) både dit och hem. Skoj att träffa en massa Avestafolk som man inte sett på evigheters evigheter. Och skoj att se ilskna innebandypojkar tjaffsa om domarbeslut till förbannelse utan att ge sig. Bättre än teve.

Såg du förresten semin i innebandy-vm mellan Sverige och Schweiz nu på kvällen? Nåt så sjukt spännande(nästan lite överdrivet)! Sverige vann tillslut, så nu måste jag se till att bänka mig framför dumburken när det är dags för finalen. Sport är najs. "Nackdelen" med det här och lussebandyn är att jag blir nåt så sjukt sugen på att spela innebandy. Gäller bara att ta tag i det!

Inga kommentarer: