onsdag 10 december 2008

Vilken skönhet

Ja, jag vet. Nåt så sjuukt läcker. För att inte tala om hojen! Är så nöjd så jag nästan spricker, vill bara ha vår så jag kan ut och göra vägarna osäkra.
(klicka på bilden för att få den större)

Hämtningen i Göteborg gick finfint, snöstormen här i Borlänge-trakten var väl det enda läskiga, tur att pappsi är bra på att köra med släp. Körde ett par timmar med släpet jag med, men eftersom jag var så pass trött (omöjligt att lägga sig i tid, trots att man ska upp vid fem-tiden) gjorde det absolut ingenting att pappa körde hela vägen tillbaka.

3 kommentarer:

Signerat Jens sa...

Har du köpt en moped ;)

Joachim Elsander sa...

Häftigt! Först trode jag att du åkt från Göteborg på den! "Hämtningen i Göteborg gick finfint, snöstormen här i Borlänge-trakten var väl det enda läskiga" Men sen fattade jag att ni tog den på ett släp.

Lite surt att det är vinter va? Men snart kan du susa förbi i Vassbo på en kopp... Kaffe dricker du ju inte men lite te kanske?

Björn Granholm sa...

Passa dig Jens, i sommar tänker jag köra ifrån dig ;) (har väl ingen chans mot din hoj, men iallafall!)

Haha, ja det hade varit nåt det Jocke, på bakhjulet (nej, sånt ska jag inte hålla på med mamma, jag lovar) genom snömodden! Te blir alldeles utmärkt, ser jag fram emot!