fredag 12 december 2008

En sån där matig dag idag

Och det gör faktiskt ingenting alls. Jag älskar ju nämligen mat. Till lunch skämde jag bort mig med kokta potäter, stekt och marinerad lövbiff, bearnaisesås och wokgrönsaker. Det blev minst lika gott som det låter!

Men det var bara början. Ikväll blir det en liten (läs stor) avslutningsmiddag med "gamla" Touring-gänget, ska bli riktigt riktigt trevligt och antagligen rätt gott också. Efter det slänger jag mig i bilen (morsans alltså, min stackars pärla är ju fortfarande rätt skrynklig efter olyckan förra året) och sladdar (mamma: läs kör förståndigt) mot Avesta där det traditionsenligt är lussebandy natten lång. Med andra ord har den här dagen bara börjat.

Nu ska jag minsann plinka lite jultrudilutter på keyboarden innan det är dags att kila vidare. Adios fiskmås

Inga kommentarer: