torsdag 6 november 2008

Det är ju helt sjukt...

...tråkigt att jag är påväg att bli sjuk. Huvudet är tungt som en stenbumling. Halsen full med sandpapper. En näsa som nyser nyser lika ofta som Jason Mraz spelas på RixFm (rätt ofta med andra ord). Så känns det iallafall.

Har varit begränsat motiverad till att göra saker idag. Orkade inte ens skrapa rutan när jag skulle flytta bilen (nedrans datumparkering), så jag höll på att köra ner en cyklist och två stackars fotgängare (kanske inte var så jättenära ändå, och det var nog mest de som var oaktsamma).

Har även (till slut) formaterat om burken här, så allt går betydligt fortare nu. Gött. Plus att jag skapat någon sorts ordning bland mina sjuttiofem (eller så) dvd-filmer. Göttare.

Spännande nyheter på gång med bloggen, men du får vara nyfiken några dagar till. Osis! Nu måste jag skynda mig vidare, ska sova så jag är pigg till jobbet imorrn. Och så ska jag vara frisk, för det har jag bestämt. Ajöken, fröken. Hörs sen, herrn (vet, inget riktigt rim, men det kändes lite elakt att bara säga hejdå till tjejerna ju, så jag var tvungen att dra till med något..).

Inga kommentarer: