onsdag 5 november 2008

Liten lista över händelser

Tänkte skriva något långt här, fast sen så tänkte jag att jag inte gör det. Så det får bli en liten lista över spännande saker som hänt senaste dagarna istället.

Jag har
  • varit på ett cuf-läger i helgen (är ju hopplöst ointresserad av politik, men jag försöker lära mig tycka om det. Dessutom var det ju sjukt härliga människor där)

  • badat bastu och badtunna och lekt en hel natt (på ovan nämnda cuf-läger)

  • varit vaken 40 timmar i sträck (lite coolt (ehm, njae), skapligt slitigt)

  • sovit 14 timmar i sträck (i måndags, tack vare ovan nämnda vaken-maraton, hade blivit längre om inte telia-bredband-installatör-snubbe ringt på dörren och väckt mig)

  • klämt in väldigt många hjälmar och ljuddämpare på väldigt liten yta på jobbet idag (lite fånigt nöjd över detta, men man måste ju uppskatta livets små glädjeämnen)

  • fått för mig att valvaka natten lång, av någon outgrundlig anledning (därför jag är vaken nu, lite spännande är det ju faktiskt)

Inga kommentarer: