onsdag 19 november 2008

Men komigen, Sverige

Tröttnade på att skriva jobbansökningar efter ett tag, det där personliga brevet är verkligen inte så bara (så fixar klart det imorgon istället). Kände istället för att ta en liten springtur, men förutsättningarna var ju inte direkt optimala med mörker, kyla, snö och halka. Så det kändes inte så vettigt att knyta på mig joggingskorna. Så det gjorde jag. Och jisses vad skönt det var! Riktigt harmoniskt och mysigt att jogga fram i det så härligt orangea skenet från gatlyktorna. Det var najs.

Sen så kom jag på att, åh, ostkaka skulle vara sådär jättegott att äta ikväll, så jag kilade förbi Tempo och kollade om de hade någon på hyllan, men till min enorma besvikelse fick jag veta att den var slut och att de får hem ny först på fredag. Tänkte ju att jag visserligen käkade en rätt stadig lunch, men så länge orkade jag ändå inte vänta så det fick bli risgröt istället. Helt okej.

Hejade lite på Sverige i matchen Mot Holland ikväll, fast jag tyckte att den var rätt seg, även om vissa anfall var skapligt läckra. Nu blir det Seinfeld, sen blir det sova, gårdagens och dagens träningspass börjar ta ut sin rätt känner jag!

Inga kommentarer: