måndag 24 november 2008

Pytteliten mini-semester

Ja vet du vad, helt plötsligt befinner jag mig i Örebro och surfar på trådlösa internet med min söta lilla bärbara dator. Pappa är nämligen på arbetsintervju här (för ett jobb i Borlänge, snacka om seriöst) och jag tänkte så att det är lika kul att hänga på som att sitta hemma i lilla lägenheten och göra ingenting. Dessutom ska vi vidare ner till Skövde och hälsa på världens bästa farmor (tycker jag iallafall, har du tur är din farmor lika go som min). Ska bli väldans trevligt!

Nej, nu ska jag surfa vidare, internet är ju rätt stort, så det finns en hel del mer att se än blogginläggs-redigeraren. Fantastiskt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag fyllde 23 år idag. Att du fyller 21 år NÄSTA ÅR är väl ändå ingeting. Om det är någon som ska vara åldersnojjig är det väl ändå jag Margit alltså din kyrkovän. Eller gamle kyrkovän snarare.