lördag 15 november 2008

En, två, tr.. Klara snart?

Jomenvisst, inventering har varit the shit på jobbet idag. Ingenting som man hoppar jämfota och gör kullerbyttor (oj, det var inte direkt igår jag kullerbyttade senast, det hamnar på att-göra-listan!) kan jag lova. Halva dagen fick jag dessutom vara själv (par funkar bättre), så jag fick både räkna alla eländiga saker och bläddra i den där goa pärmen med alla artikelnummer. Jippi, fler icke-kullerbyttor. Till råga på allt så ska vi göra klart det på söndag. På söndag!Heja.

Kvällen dominerades av nästan två timmar stenhård innebandy. Längtar redan efter träningsvärken! Vaderna är lika möra som en sådär perfekt marinerad och stekt kyckling du vet. Och nu blev jag nästan hungrig också. Appropå mat så åt jag en Angus bacon & cheese (med äppeljuice och side salad till, så det var inte bara onyttigt) efter innebandyn, så onödigt gott.

Kvällens löjliga i-landsproblem är att jag inte alls lyckas ta mig in på varken min hotmail eller på msn messenger, så jag är fullständigt isolerad här, ensam i min lilla lägenhet. Vid ett-tiden på fredagnatten när jag ändå bara borde gå och lägga mig. Snacka om att det finns stora bekymmer ibland.

Inga kommentarer: