onsdag 26 november 2008

Let's twist

Innan det är dags att stänga ögonlocken tänkte jag bara rapportera att jag är kick-ass-bäst på twister. Ingen hade en chans (ja, okejdå, sista omgången var riktigt tuff) mot mig. Det roligaste med det spelet är att man hamnar i positioner som inte borde vara fysiskt möjliga. Ettlite annorlunda anorlunda sätt att lära känna nya kompisar!

Och när jag klurade ut rubriken till det här inlägget kom jag att tänka på den där twist-låten (har ju inte hört den på flera år, rätt fränt hur man kan associera fram minnen) i Eurovisionfinalen för några år sedan och efter ett massivt letande i säkert en hel minut hittade jag på den. Njut!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh, hahahaha.. Den här låten får mig direkt att tänka på Jonna! Hon älskade den här låten på Soltorgstiden =)