söndag 16 november 2008

Tiden går fort...

...både när man har roligt och inte. Redan slut på ännu en vecka, utan att jag gjort speciellt mycket vettigt, vart tar tiden vägen egentligen? Läskigt! Idag har det iallafall jobbats lite. Eller jobbat och jobbat, var väl kanske inte sådär överdrivet ambitiöst, men jag var ju där åtminstone! Alltid nåt...

Har inte ens gjort speciellt många snälla saker den här veckan, tror jag. Det snällaste får nog bli att jag handlade till gamla grannen. Några goa grejer har ni också hunnit med, titta här bara! Fortsätt gärna fylla på med fler snälla saker (länk till inlägget hittar du till klistrat höger också) ni gjort under den här och kommande vecka.

Såg förresten att Ladder 49 gick på teve nu ikväll. En otroligt bra film som berör (åtminstone mig) rejält. Har du inte sett den borde du göra det!

Inga kommentarer: