lördag 22 november 2008

Men ut med Johan istället

Oj, igår vart det sent. Singstar all night long och det grymmaste var att jag sopade banan med lillebror Joel med "it's not unusual". Viktigt.

Vaknade (jättesent) idag av att gammel-grannen ringde och undrade om jag skulle iväg och handla något idag. Nej, det skulle jag egentligen inte, men jag kunde inte säga nej (klart man ska vara snäll) till henne och jag lyckades ändå hitta på lite mat som jag själv behövde.

Har även hunnit skicka in ännu en arbetsansökan nu på eftermiddagen. Bara den härligt långa väntan på besked kvar nu. Yey!

Och hur kan Johan få vara kvar i idol och Anna bli utröstad? Beror väl antagligen på alla fjortonåriga tjejer som smssar slut på sina kontantkort. Känns spontant som att det kanske inte skulle skada med någon sorts regeländring, som gör att de som faktiskt kan upptäcka riktiga talanger har något att säga till om.

Inga kommentarer: