fredag 7 november 2008

Men vilken kass rubrik

Jo, men den planen gick ju finemangers. Orkade med ett par timmars hårt (går ju att ifrågasätta såklart) arbete innan jag gav upp och kröp tillbaka till bilen. Istället för att bli bra så har jag blivit mer o-bra, känns som att jag inte sovit på några dygn, lite segt. Det positiva är att jag iallafall inte har feber, det negativa är att det känns som att jag kommer få det.

Jag var ju så grymt nöjd över hur grundligt och ordentligt jag sparat allt jag ville ha kvar innan jag formaterade datorn. Nöjdheten försvann rätt effektivt när jag senare tänkte spana in favvo-bloggarna jag brukar läsa och märkte att, ja just det, favoriterna hade ju varit bra att spara. Så smart ass-Björn fick leka detektiv en stund innan alla bloggar var funna igen. Heja.

Eftermiddan har jag spenderat halvt sovandes över datorn (ovanligt, verkligen...). Har pimpat mitt Firefox (seriöst, varför använder folk internet explorer när Firefox finns?) och installerat Twitter på både facebook och bloggen. Det är alltså en liten finurlig funktion där jag kan lämna kortare meddelanden utan att ens behöva vara vid datorn. Så har alla ni galna Signerat Björn-fans (å jo, finns massor av såna, jo för det tror jag! Absolut!) ännu större möjligheter att följa mitt ack så spännande liv. Har du inte hittat den än, leta i övre högra hörnet så ska det nog gå bättre.

Seriöst, jag orkade inte komma på en vettig rubrik, men föreslå gärna något som passat bättre.

Nej, minsann, nu ska jag nog vila lite innan det är dags för idol. Adios bearnaisesås

Inga kommentarer: